Załącznik Nr 2

do Uchwały Nr  II/9/02

Rady  Miasta  Dynowa

z dnia 6 grudnia 2002 roku

 

 

 

 

1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację

 

...................................................................................................

 

 

 

 

 

IPR – 1                                                                                     INFORMACJA O GRUNTACH

 

 

na

2. Rok

 

........................................

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Tekst jedn. Dz.. U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 ze zm.)

Składający:          Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów na podstawie umowy zawartej stosownie do przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników oraz  posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.

Termin składania:  W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.

Miejsce składania:  Burmistrz Miasta  Dynów, właściwy ze względu na miejsce położenia gruntów.

A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI

 

3. Burmistrz  Miasta   Dynów

    Adres :    ul.  Rynek  2     36- 065  Dynów

B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ

 

B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE

 

4. Rodzaj  własności, posiadania  (zaznaczyć właściwą kratkę)

    q 1. właściciel  q  2. współwłaściciel        q 3. posiadacz samoistny    q  4. współposiadacz  samoistny   q  5. użytkownik wieczysty

    q 6. współużytkownik wieczysty   q 7. posiadacz    q  8. współposiadacz

 

 

 

5. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek

 

 

 

 

6. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów

 

 

 

7. Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia

 

 

8. Imię ojca, imię matki

 

 

9. Numer PESEL

 

B.2 ADRES ZAMIESZKANIA

 

10. Kraj

 

11. Województwo

12. Powiat

 

13. Gmina

 

14. Ulica

15. Numer domu / Numer lokalu

 

16. Miejscowość

 

17. Kod pocztowy

18. Poczta

C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI

 

19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)

             q 1. informacja składana po raz pierwszy na dany rok              q 2. korekta uprzednio złożonej informacji

 

D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (włącznie ze zwolnionymi)

 

 

Klasy użytków wynikające
z ewidencji gruntów
i budynków

Powierzchnia gruntu w hektarach fizycznych

 

 

 

Grunty orne

 

 

 

I

 

 

 

II

 

 

 

IIIa

 

 

 

IIIb

 

 

 

IVa

 

 

 

IVb

 

 

 

V

 

 

 

VI

 

 

 

VIz

 

 

 

Sady

 

 

 

I

 

 

 

II

 

 

 

IIIa

 

 

 

IIIb

 

 

 

IVa

 

 

 

IVb

 

 

 

V

 

 

 

VI

 

 

 

VIz

 

 

 

Użytki zielone

 

 

 

I

 

 

 

II

 

 

 

III

 

 

 

IV

 

 

 

V

 

 

 

VI

 

 

 

VIz

 

 

 

Grunty rolne zabudowane

 

 

 

I

 

 

 

II

 

 

 

IIIa

 

 

 

III

 

 

 

IIIb

 

 

 

IVa

 

 

 

IV

 

 

 

IVb

 

 

 

V

 

 

 

VI

 

 

 

VIz

 

 

 

Grunty pod stawami

 

 

 

a) zarybione, łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem

 

 

 

b) zarybione innymi gatunkami ryb niż w poz. a)

 

 

 

c) grunty pod stawami niezarybionymi

 

 

 

Rowy

 

 

 

Grunty zadrzewione i zakrzaczone położone na UR

 

 

 

I

 

 

 

II

 

 

 

IIIa

 

 

 

III

 

 

 

IIIb

 

 

 

IVa

 

 

 

IV

 

 

 

V

 

 

 

VI

 

 

 

VIz

 

 

 

Razem

 

 

 

E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH  ZWOLNIONYCH

               (podać rodzaj, klasę i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)

 

 

 

 

F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO

       Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą.

 

20. Imię

 

21. Nazwisko

 

22. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)

 

23. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego

G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

 

24. Uwagi organu podatkowego

 

 

 

 

25. Identyfikator przyjmującego formularz

 

26. Data i podpis przyjmującego formularz